پلان موزه ایرانیپاورپوینت نمونه موردی موزهپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجی

پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی

پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی

کد محصول:M 13

 

موزه هنر میلواکی یک موزه هنری در ایالات متحده آمریکاست. این موزه در شهر میلواکی در ویسکانسین قرار دارد و توسط معمار مشهور اسپانیایی سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده است.در ادامه با سایت دانشجویان معماری همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

این موزه در ماه می ۲۰۱۱ افتتاح شده است و مجموعه آثار هنرمندان آمریکایی در زمینه‌های گوناگونی همچون نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی، طراحی داخلی و دکوراسیون را به نمایش می‌گذارد.

موزه هنر میلواکی یک موزه هنری

معمار موزه هنر میلواکی

بدون شک موزه هنر ميلواکی از برجسته‌ترين آثار معماری سانتياگو کالاتراوا محسوب می‌شود که ترکيبی متنوع و پيچيده از معماری و سازه است. در اين بنا هم سقف‌های مواج و متحرک موجود است‌، هم پلی معلق و زيبا و هم نورپردازی‌های خلاقانه. درمجموع، اين شاهکار در زمره برترين آثار معماری جهان قرار می‌گيرد، هر چند اين عنوان را در سال ۲۰۱۱ نیز از ديدگاه مجله TIME کسب کرد و در همان سال در نظرخواهی عمومی وب سايت جايزه معماری پرايتزکر، بيشترين آرا را به خود اختصاص داد، اما در پايان، گلن مورکات استراليايی جايزه مذکور را از آن خود کرد.

معمار موزه هنر میلواکی

طرح کالاتراوا نمايانگر قدرت معماری است، به‌گونه‌ای که اين بنا امروزه تبديل به نماد شاخص شهر ميلواکی شده است. به‌زودی، جهانيان اين شهر را به‌دلیل وجود چنين اثر زيبا، خلاقانه و تأثیرگذاری تحسين می‌کنند و همواره آن را به ياد خواهند داشت.

پس از ساخت این موزه، بسیاری از هنرمندان آمریکا طراحی زیبای آن را ستودند و این مسئله درهای جدیدی به روی این هنرمند معمار گشود و در مجلات معماری و طراحی آمریکا مقالات بسیاری در مورد آن نوشته شد. این موزه در بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱ ساخته شده و در واقع یک مجموعه‌ی هنری کامل و بی‌نظیر است. این موزه دارای غرفه‌های متنوعی است که سازه آن متحرک و به‌صورت بادگیر روزنه‌دار با قابلیت باز و بسته شدن (همچون یک پرنده بزرگ) است. برخی نیز آن را تداعی‌کننده‌ی کشتی‌های قدیم Brise Soleil می‌دانند.

سازه موزه هنر میلواکی

سازه این موزه از تکرار فرمی طبیعی و ارگانیک شکل می‌گیرد که موجب پدید آمدن ریتمی زیبا در سالن شده است. تمامی اجزا شکل‌دهنده سالن نظیر عناصر سازه‌ای، دیوارها و کف همچون نماهای خارجی به رنگ سفید هستند که این امر موجب تقویت ریتم و اغراق در ابعاد سالن شده است. این سالن شامل یک گالری کشیده و سالن آمفی تئاتر ۳۰۰ نفره در مرکز مستطیل و دو گالری خطی و طویل در دو سمت است که همچون بسیاری از آثار کالاتراوا، استفاده هنرمندانه از نور طبیعی در این دو سالن نیز مشاهده می‌شود.

سازه موزه هنر میلواکی

بخش های مختلف موزه

این طرح که اولین کار کالاتراوا در آمریکا است در حقیقت به عنوان یک ورودی برای بخش قدیمی موزه که توسط سارینن طراحی شده بود می باشد. طرح موزه ی هنر میلواکی به عنوان بهترین طراحی سال ۲۰۰۱ از سوی نشریه تایم برگزیده شد.

این ساختمان از قسمتهای زیر تشکیل شده است:

پل ورودی

پاویون مرکزی

سقف متحرک

تراس جنوبی

نمایشگاه با پلان مستطیل

پل ورودی موزه هنر میلواکی

ورودی موزه به صورت يك پل معلق طراحي شده است. اين پل مانند دستی است كه از سمت موزه به شهر دراز شده است. سازه پل یک دکل است که از دو سو به وسیله کابل ها به پل و به سازه A شکل پاویون مرکزی متصل شده است.

پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:135
  • حجم فایل:20 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

———————————————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی،پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی،پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی،پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر میلواکی

تحلیل پلان موزه,پلان موزه ایرانی,پلان موزه خارجی,نمونه موردی موزه,پاورپوینت نمونه موردی موزه,نمونه تطبیقی موزه,نقد و بررسی موزه,دانلود نمونه موردی موزه,نمونه موردی موزه ایرانی,نمونه موردی موزه خارجی,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.