پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :F 2

چکیده:

دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار

دوران کودکی هر فرد می تواند شکل دهنده ی هویت بزرگسالی وی باشد و این امر با در نظرگیری مکانی که کودک در آن رشد کرده و بالیده شده است قابل تصور است. در حقیقت شکل گیری هویت از مکان سرچشمه می گیرد و مکان نیز از شاخصه های متعددی ساختار می یابد اما اتصال و پیوند مکان منوط بر شکل گیری احساس وابستگی و حس تعلق به مکان است. لذا مکان با عامل های تشکیل دهنده خود، حس تمایز و استمرار را در شخص محقق ساخته و هویت او را شکل می دهد. هدف ما به وجود آوردن فضایی اجتماعی، زنده و پویا برای کودکان است، به طوری که آن ها بتوانند در آنجا احساس راحتی کرده و از زندگی لذت ببرند.

در ادامه با سایت دانشجویان معماری همراه باشید تا پایان نامه پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

 پردیس کودک بهترین مکان پرداختن به نیاز های کودک در شهرهای امروز است که می تواند زمینه رشد و شکوفایی کودک را فراهم آورد. پردیس مجموعه ای از چندین کاربری عملکردهای به هم پیوسته است که فعالیت های مرتبط و رفتاری کودک در آن گنجانده شده است. آموزش در طبیعت به عنوان رکن اصلی در طراحی فضاهای این پردیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از آنجا که کودکان پیش از 5 سالگی توجه و تمرکز کمتری دارند، رشد خلاقیت در بیشتر کودکان از 5 سالگی به بعد آغاز می شود. بنابراین در این رساله طراحی پردیس کودک برای گروه سنی 5 تا 7 سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار

امروزه نگاه به فضاهایی مختص کودکان و معماری برای این قشر، به عنوان یک ضرورت اساسی برنامه کشورهای پیشرفته می‌باشد. کودکان حساس ترین و تاثیر پذیرترین گروه سنی جامعه را تشکیل می-دهند و در مهمترین سال‌های زندگی‌شان یعنی زمانی که پایه‌های رشد شخصیتی، ذهنی، جسمی و اجتماعی آنها شکل می‌گیرد، تا زمانی که وارد شهر می‌شوند نیازمند این هستند که زندگی اجتماعی را در مقیاس خود تجربه کنند و این امر مستلزم فراهم بودن فضایی کودکانه و صمیمی است، فضایی به دور از هیاهوی دنیای بزرگتر. دنیایی پر از شادی با رنگ‌های زیبا که در آن کودک فرصت بیان افکار تازه و پرورش و رشد استعدادهایش را داشته باشد.

در این پژوهش بر اساس چارچوب نظری تحقیق همچون نظریه گشتالت، رویکرد پدیدارشناسی و نظریه های روان شناسی رشد کودک، به صورت ترکیبی از روش تحقیق توصیفی و تحلیلی، متغییرهای کیفی و کمی را با روش پیمایشی، مورد آزمون قرار می‌دهد. روش گردآوری اطلاعات برای مبانی نظری تحقیق، اسنادی و کتابخانه‌ای است. در ادامه برای مقایسه شرایط موجود کودک در تهران و نمونه‌های جهانی، روش توصیفی به کار برده خواهد شد و برای گردآوری اطلاعات مدون، از روش میدانی استفاده خواهد شد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله پردیس کودک با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.