پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله باغ سلامت کودک

دانلود رساله باغ سلامت کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :F 3

چکیده:

دانلود رساله باغ سلامت کودک

یکی از نیازهای اصلی و اساسی کودکان و نوجوانان بازی، کنجکاوی و رفع ملال و یکنواختی با تحرک بدنی است. کودکان با بازی و جست و خیز توانایی های حسی و ادراکی خود را مانند حس تعادل، دیدن و شنیدن را تقویت کرده و با آزمودن اندام خود قابلیت ها و توانایی هایشان را شناسایی می کنند. کودکان انرژی های نهفته ای دارند که باید با بازی کردن آن را تخلیه کنند و در صورت محرومیت از آن ، دچار مشکلات عدیده ی جسمی و روانی می شوند. امروزه نبود فضای کافی برای جست و خیز کودکان در آپارتمان ها باعث می شود کودکان نتوانند این انرژی ها را با بازی و ورزش آزاد کنند، بنابراین دچار بیقراری ، رفتارهای تخریبی و پرخاشگری می شوند.

در ادامه با سایت دانشجویان معماری همراه باشید تا پایان نامه باغ سلامت کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

 این مسئله در دراز مدت علاوه براین موجب عقب ماندگی در مهارت های تحرکی، بیماری های تنفسی، خشونت و اختلالات عصبی بیــش از حد معمول، بیخوابی، کاهش مهارت های اجتماعی و اختلال در بازی می شود. با وجود تفاوت های سبک زندگی سنتی و امروزی، باید پذیرفت که به علت محدودیت ها، هزینه های بالای مسکن و مهاجرت ها، زندگی آپارتمان نشینی در عصر حاضر اجتناب ناپذیر شده و چاره ای جز گردن نهادن به آن نیست . از آن رو محیط های طبیعی و ویژگی هایشان بیش از پیش مورد توجه روانشناسان به عنوان عاملی مؤثر در جهت شکل گیری شخصیت کودک و افزایش سلامت جسمی و روحی او قرار گرفته است.

دانلود رساله باغ سلامت کودک

محیط های طبیعی با داشتن ویژگی هایی ساختاری چون انسجام، خوانایی، رمز و راز و پیچیدگی که بر روان کودک مؤثر است و نیز خصوصیاتی چون تنوع، تغییر، تحرک، چشم انداز، مسیر و غیره می توانند بستر مناسبی را جهت رشد و پرورش خلاقیت کودکان فراهم آورند(طباطباییان، 1392: 91). باغ سلامت کودک می تواند راه حلی کارآمد و مناسب، برای مقابله با آسیب های جسمی و روانی که آپارتمان نشینی به خانواده ها تحمیل می کند، باشد. این نوع باغ ، فضاییست که منطبق با روحیات و خواسته های کودکان طراحی شده و نه تنها پاسخگوی نیازهای آنان به بهترین نحو ممکن است بلکه در رشد و پرورش روح و جسمشان نیز نقش بسزایی دارد (پورنیازی ، 1394: 1)، در واقع باغ سلامت کودک ترکیبی از فضای بازی و معماریست که از جمله مهم ترین عناصر تشکیل دهنده ی آن فضای سبز می باشد. پوشش گیاهی حس آرامش ، خیال پردازی و طراوت را در کودکان افزایش می دهد که در نهایت موجب پیشرفت آنان در حوزه تحصیل و زندگی می شود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله باغ سلامت کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری باغ سلامت کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله باغ سلامت کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله باغ سلامت کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله باغ سلامت کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.